Συχνές Ερωτήσεις - FAQs
Όλες οι παραγγελίες του e-shop αποστέλλονται άμεσα. Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν μπορεί να αποσταλεί μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία λήψης της, τότε θα λάβετε ενημέρωση από κάποιον εκπρόσωπό μας (μέσω email) για να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα παραλάβετε.
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες. Η εταιρεία που συνεργαζόμαστε για τις αποστολές είναι η ACS Courier.
Για την Κύπρο, η παράδοση της παραγγελίας γίνεται μέσα σε 7-10 ημέρες.
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση, αλλά εάν υπάρχει κάποιο σπασμένο προϊόν, παρακαλούμε να αποστείλετε ένα email στο info@hey-beauty.gr με τίτλο «Αίτημα Επιστροφής». Παρακαλείστε να συμπληρώσετε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμό σας και το email σας καθώς και τον αριθμό παραγγελίας στο μήνυμα.
Θα μας στείλετε ένα μήνυμα, στο info@hey-beauty.gr με θέμα “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” και τον αριθμό παραγγελίας σας- πχ. “ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ #1670”.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να το κάνετε μέσα σε διάστημα 14 ημερών.
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε είναι ελαττωματικό, η εταιρία θα σας το αντικαταστήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα εφόσον το επιθυμείτε. Το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Hey, Beauty! εντός 14 ημερών. Θα εξετάσουμε το προϊόν και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αυτή γίνεται εντός 30 ημερών από την ημέρα που ζητήσετε επιστροφή.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης ή μη ικανοποίησης, η Εταιρία μπορεί να σας επιστρέψει το σύνολο της αξίας του προϊόντος αφαιρώντας τα έξοδα μεταφοράς. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη (η συσκευασία του να έχει μείνει άθικτη, να μην έχει ανοιχτεί και να μην υπάρχουν ζημιές) και να διαθέτετε το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών.
Η επιστροφή γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση, με έξοδα αποστολής του πελάτη:
Hey, Beauty!
Φιλλελήνων 17Α
Πειραιας, 18536
Αττική, Ελλάδα.
Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή των χρημάτων σας από το hey-beauty.gr θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστοτόπου.
Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά.Η κατάθεση γίνεται από τραπεζικό λογαριασμό alpha bank και τυχόν τραπεζικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη-καταναλωτή.
Σημείωση: Σε περίπτωση που η courier δεν μπορέσει να σας εντοπίσει, το δέμα σας παραμένει στα γραφεία τους για 10 ημέρες. Εφόσον δεν το παραλάβετε μέσα στο 10ημερο, το πακέτο επιστρέφεται στα γραφεία μας. Εάν επιθυμείτε επαναληπτική αποστολή επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα ανάλογα με την περιοχή αποστολής και ο τρόπος πληρωμής είναι απαραίτητα πληρωμή με αντικαταβολή ή κατάθεση.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει κράτηση της παραγγελίας σας στα κεντρικά γραφεία μας και αποστολή σε μελλοντική ημερομήνια, θα πρέπει να έχει πληρωθεί είτε με κάρτα είτε μεσω PayPal.
Το ανώτατο όριο κράτησης της παραγγελίας σας είναι οι 14 εργάσιμες ημέρες.
Σε διαφορετική περίπτωση πραγματοποείται επιστροφή χρημάτων.